SELAMAT DATANG KE LAMAN WEB PKR TAIPING




selamt datang ke laman web Parti Keadilan Rakyat Taiping














































































































































































































































































































































































































































































































Monday, August 2, 2010

ANWAR DAN RPK GLMOUR KAN SAIFUL

ZAINY



Kalau glamour lah yang Saiful cari, memang dia dapat kaw kaw punya glamour kali ni. Bukan saja namanya menjadi sebutan dan satu sejarah dalam sejarah tanahair kita malah ia akan dikenang sebagai seorang saksi utama satu kes ternama yang paling playboy.



Terkini, Anwar telah membuat aduan polis terhadap Saiful dan kekasihnya Farah dibawah Akta Rahsia Rasmi (OSA) 1972. Alasan Anwar, saksi utama kes liwatnya Mohd Saiful Bukhari Azlan telah menjalani hubungan romantis dengan Timbalan Pendakwa Raya Farah Azlina Latif sekaligus meletakkan intergriti pasukan pendakwa dalam kompromi.



Sekali lagi Raja Petra meletakkan sasaran tulisannya dalam keadaan panas punggong. Dengan hanya bermodalkan 40% kebenaran dari tulisannya (dakwaan Mukhriz terhadap RPK) Saiful dan kekasihnya kini tak senang duduk. Pasukan pendakwa juga telah menggelupur dengan tekanan ini turut menggugurkan Farah Azlina dari senarai pasukan pendakwa.


Laporan polis telah dibuat Anwar di balai polis Mahkamah Tinggi Jalan Duta di sini pukul 11 pagi tadi, Anwar mendakwa Saiful dan Farah Azlina telah melanggari Seksyen 8(1) dan Seksyen 8(2) akta itu.

No comments:

Post a Comment